35Beyza35 Kızlar 13 haftalık hamileyim karnımda Bi ağrı bıçak batması gibi oluyo arada Bi halsizlik var üstümde sizde de oldumu yoksa doktora gitmem lazım mı.
Sultancecen 35Beyza35 bende 13 hafta +5günlük hamileyim hapşırınca, ani hareketlerde ve sağa sola dönünce bıcak saplanır gbi bir ağrı giriyor kasığıma dünyanın en acı en ağrılı 3,4 saniyesi diyebilirim
ikiprensannesiiii 35Beyza35 canim bendede oluyordu o rahmin genişlediği için gerilmeye bağlı ağrı olabiliyormuş saniyelik ama bıçak batması gibi birkaç haftaya geciyir
Sultancecen Meliha_nur genelde öyle yapmaya çalışıyorum ama birden gelince yüzüstü yatarken çok ağrılı oluyor