Merhaba hanımlar 7 haftalık hamileyim ve yaklaşık 2 haftadır ara ara kanamam oluyor kırmızı değil koyu renkte ve aşırı değil arada geliyor ilk geldiğinde çok korkmuştum ve doktoruma gittim insandan insana değişir dedi ve bunun normal olduğunu söyledi ama çevremden gelen bilgilere kulak verirsem kanama olduğunda genelde çocuk düşermiş yada bir sorun olduğunu gösterirmiş sizce nedir beni bilgilendirir misiniz ilk gebeliğim şimdiden teşekkürler