AlpYus teşekkür ederim canim 🙏 bende dün böbreğim genişledi sanırım bobrek agrisi diye ürolojiden takip edilen doktora gittim oda dogum sancisi olabilir dogum doktorunuza gidin dedi Arzu Hanimin yanindakk Günay Hanıma gidiyordum mesai saati bitiminede yarim saat vardi mesaisi bitmis hasta bakamazmiş beni almadi ama keyfi gitmedim rahim kısalmam yalanci sancilarim ve müdahale edilmese erken doğuma gidecek belirtiler yaşiyorim saolsun Arzu Hanim kabul etti ilgilendide akşam 9 da çıkış yaptim hastaneden Arzu Hanimla devam edeyimm dedim forum geldi aklıma çok saolun 🙏