Bsrbl Kızlar 37+4.haftamdayım aşırı midem yanıyor tavsiyesi olan var mı? 35.haftamda da yanmıştı ama bu sefer daha şiddetli..
ARNN Bsrbl canim bende yawadim ama bende erken tabi ama ne yapdim gicmedi soyuk sud ama yavaw yavaw ic canim inweAllAh gicer
Berivan999 Bsrbl off varya geceleri uyuyamıyorum yanmakla kalmıyor bide kusuyorum cok 31 haftayım 🥺İlaç fayda etmiyor
seda1anne Bsrbl ben demleme şeklinde nane limon içince biraz olsun rahatlıyor midem , arada da lansör içiriyorum
Sznarslan Bsrbl bwnim 28.haftada başladı.şuan 33+2 deyim.sade soda ve soguk süt geçiriyor benim mide yanmamı.ilaçlar da var aslında doktora söyleseniz yazar.ben ilaç kullanma taraftarı olmadıgimdan istemdim.soda ve süt işimi görüyor diye.
Meliha_nur Kızlar bugün herkez bundan şikayetçi ben çok çektim en güzel yöntem bir kupa kaynar suya 5 şeker at karıştır iç miden rahatliyo
Smile0 Çok kötü miğde yanması ne zaman geçecek diye diye neyse o azaldı şimdi de boğazım yanıyor artık bu daha beter bir şeymiş ve daha 16. Haftamdayım uzun sürmez inşallah 😏
prettyonpeak Bsrbl doktoruna danisarak rennie cigneme tableti kullanabilirsin canim anında yanmayı kesiyor