MineKadir Canim bende Klomen ve catlatma ignesiyle hamile kaldim. Suan 14 haftalik hamileyim cok sukur. Ac tok vurunman fark etmez ama catlatma ignesi mutlaka oneriyorum cunku kendiliginden catlamazsa ve klomende kullandiysan kist olabiliyor. Ben sol kolumdan vurunmustum, gobektende vurunabiliyorsun. Birde doktorum igneden tam 36 saat sonra iliski onermisti bize. O saati dikkate alarak vurundum igneyi. Mesela sabah 9 da vurunuyorsan ertesi gun aksam 9 da iliski olmasi gerekiyor.