Ben ilk doğumu mu özel okmeydani Hastanesi'nde yaptım 2016 yılında aslında Aylin hanım vardi ona gidiyordm o hastaneden ayrılınca aslı hanım var ona geçtim ve dogumuda onda yaptım çok ilgili bir doktor du hastanedeki ebe bile ilgiliydi normal doğum yaptım şimdi ikinciye hamileyim Gine aslı hanıma gidiyorum doğumu Gine onda gerçekleştirecek Allah'ın izniyle