busracetiinn
busracetiinn benimde aynı şikayetim vardı, idrar testi temiz çıktı yani enfeksiyon yok. Ama geçti çok şükür acaba diyorum üşütmeden kaynaklanan bişey olabilirmi. Bol su içmeye çalışıyorum. Bu haftalarda bebek büyüdüğü için idrar kesesine baskı yapabiliyormuş oda olabilir. Bide karnımda kasılmalar oluyor büyüdüğünden mi bilemiyorum, yatıp dinleniyorum bol bol. Benimde randevum var pazartesi bakalım ne diyecek doktor. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bebişlerimizi