O kadar heyecanla bekliyordum ki bu anı her gece doğum hikayelerini okuyup uyuyordum ve bugünün hayalini kuruyordum benimde çok güzel bir doğum hikayem olacak diyordum🧸 Ve eminimki şuan uygulamaya grip doğum hikayesi yazan var mı diye kontrol edenler vardır aranızda 🥰 sonu güzeldi benim doğum hikayemin 🤦🏻♀️ evet en baştan söyleyim biraz uzun olacak ve çok zor geçen bir doğum hikayesi benimkisi 🤷♀️ Ben Norveç’te yaşıyorum doğum için annemin yanımda olmasını istedim ve hayatımda verdiğim en doğru karar buydu belkide 😃 12 Aralık Perşembe günü annem geldi ertesi gün sabah 7 de uyandım biraz belim ağrıyordu adet sancısı gibi hayrola inşallah dedim eşime biraz masaj yapmasını söyledim daha sonra eşim işe gitti o giderken içimden geçirdim fazla uzaklaşamayacaksın galiba diye 😃 yatağa uzandım gaz sancısı gibi bir sancı girdi ve pıt diye bişey fırladı 😯 tuvalete gittim ve nişanım gelmişti🙏🏼 eşimi aradım hemen geri dönmesini söyledim ve annemi uyandırdım anne nişanım geldi diye annem şok geldiğimin sabahı mı istesek ayarlayamazdık kızım dedi ☺️ doktoru falan aradık bekleyin sancılar 5dakikada 1 olana kadar gelmeyin evde karşılayın sancıları dediler tüm gün hiç sancım yoktu ama jel gibi kanla karışık akıntım gelmeye devam ediyordu karnımda aşağıya indi kızım yerine yerleşti saat 22.00 de biraz uyumam gerektiğini düşündüm belkide gece sancım gelecekti saat 01.00 ‘e kadar uyudum ve uyandığımda sancıları hissettim saat tutmaya başladım 12 dakikada 1 olarak başladık 05.30’a kadar evdeydim ve artık 4 dakikada 1 oldu sancılar hastaneye gitme zamanı gelmişti çantaları topladık ve yola çıktık. Gittiğimizde bizi bekliyorlardı ebe hemen bizi karşıladı ve beni nst odasına aldılar ve ilk olarak açılmama baktılar açılman yoksa eve göndereceğiz dediler eyvah dedim. 4 cm açılma yatış yapıyoruz dediler bu aradada sancılar sıklaşmaya başladı bende anneme benim acı eşiğim yüksek anne galiba diyorum annemde kızım daha bunlar sancı değil diyor ben inanmıyorum tabi 🤦🏻♀️ ve 2 saat sonra başladı gerçek sancılar ıkınma isteğim geliyor dayanamıyorum bağırdım ıkınmam geliyor diye ebe açıklığa tekrar baktı 6 cm dedi sakın ıkınma diyor ama ıkınmamak bu kadar zor deseler inanmazdım bağırmaya başladım 😒zaman geçmiyordu sanki ıkınma isteği gittikçe artıyordu dayanamıyorum diye ağlıyorum anne çok zormuş anne diye ☺️ saat 11 oldu ebe tekrar baktı 8-9 arası olmuş dedi patlat artık suyumu yeter dedim dayanabilir misin dedi patlat sen yeterki dayanırım dedim ve suyumu patlattı yüzüne patladı ebenin 😃 ılık ılık aktı bende bi rahatlama 2 dakika sonra iyice ıkınma isteği geldi artık doğum başlamıştı deli gibi ıkınıyorum ebe karşıdan beni izliyor annem şok karnına basın diyor basmıyorlar bir hayvan misali kendi kendime doğurmaya çalışıyorum kafası yaklaştı dedi ama benim ıkınma isteğim gitti 🤦🏻♀️ yinede umurlarında değil bekliyorlar annem korkuyor benim derdim çocuk falan değil şu acı bitsin artıktı 😔 ıkınma isteği 3 dakika geliyorsa 2 dakika sonra rahatlama geliyordu ve bu durum çok tehlikeliydi 😒kızımın kafası görünüyordu ama benim ıkınma gelip gidiyordu bu şekilde devam etti en son bütün her şeyimle ıkındım ve bu belki 15. denemeydi kızım balık gibi geldi 🙏🏼 hemen üzerime verdiler o an mucize gibi çektiğim tüm acıları unuttum 🥰 kızım eli ağzında şap şup emiyordu çok şükür bende doğurdum ve kızım sağlıklıydı önemli olanda buydu. Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın 🤲🏻 hakkınızı helal edin ❤️ 14/12/2019 kızıma kavuştum🙏🏼
Sorular varsa cevaplayabilirim.