Kızlar öncelikle şeker yüklemesine karşı biri değilm onu belirteyim doktor açık kan şekeri ve tokluk kan şekeri testleri istedi benden ona göre de şeker yüklemesi yaparız dedi benim açlık 84 tokluk ise 125 çıktı tokluk şekere bir daha baktır dedi 110 üst sınır olsun isteriz dedi eğer yine yüksek çıkarsa şeker yüklemesi yaparız dedi... Aslında 125 değeri çok yüksek gelmedi bana acilde yaptırmıştım doktor çok iyi demişti anlamdm kafam karıştı... Şeker yüklemesi yaptıranlar bilgi verebilirler mi? Şekeriniz kaçtı?