Semanurakyel Benim de çatı ağrım zaten var bebek bayağı aşağıdaydı zaten ama bugün belimin prtasından saplanan bi sancı vardı bugün nstde benim de seninki gibi az sancı çıktı. Benim 32 haftalık gerçi😋 doktorum sancın var ama hafif dedi. Bu sancı seni doğuma götürmez hemen sanırım😁