Kizlar ben daha önce 3 düşük yaptım ve şu an tekrar hamileyim 14+5 olduk çok şükür doktor muayenem vardı birkaç gün önce doktor muayenem vardı alttan muayene etti ve rahim ağzı açık ise serklaj yapacağını söyledi bebek aşağıda duruyormuş ama rahim ağzı açık değil gerek yok dedi ben korkuyorum serklaj yaptırmak istiyordum çünkü en son bebeğim 3 aylıkken düştü ve muayene olduğum gün akşamına düşük yaptım yani doktor o zaman göremez mi rahim ağzının açık olduğunu kapalıyken bir anda açılabilir mi yardımcı olur musunuz?