Yemre canım cildiyeye gittim doktor elinde büyütec gibi bişe ile baktı hemen anladı tahlil e fakan gerek olmuyor cilfiyeci hemen anlıyor.asırı derece de kasıntı oluyır özellikle geceleri asırı kasınıyor küçük küçğk pulpul dökğyor kasınan yer ve asırı dercee de tatlı tatlı kasınıyor kasıdıkca kasıyorfum ben dusun kanıyor kasıdıgum yer ama hala kasıntısı gecmiyor öyle bir kasıntı özellikle eklem yerlerinde parmak aralarında iç bacaklarımda baldırlarımda vardı