asligo Kızlar hemşireye vereceğiniz kıyafetlere çıtçıtlı badi mi koydunız yoksa şu Göbek düşene kadar kullanılan düz zıbınlardan mı? Yoksa her ikisinide mi giydircekler?
26mrv asligo bana nst de ebemi hemşiremi kim bilmiyorum artık koyulcakları söyledide o çıtçıtsız atlet gibi olanı koy dedi ben ona göre ayarladım
Meralll59 asligo hemşireye vereceğim takımda beli açılmasın diye çıtçıtlı koydum.diğer gömlek gibi olan hem çok ince hem de çok çabuk toplanır gibi geldi.🙄3 set koydum 2 seti çıtçıtlı biri gömlek.ne olur ne olmaz kusar musarsa değiştiririz.
Hlal asligo benn 10lunhastane çıkışı koydum onun içinde her ikisinden de vardı citcitliyi giydirmsler di
Nur-11 Göbek düşene kadar giyilenden 2 tane var sadece benim almadım başka ikisinide koyacam hangisini giydirirlerse artık