Her ay adetin 14. Günü olur yumurtlama günüm. Bu kez son adet başlangıcım 25 Aralık. 31 Aralık’ta bitti ve 2 Ocak’ta yumurtlama kanamam oldu . Yani adetin 9. Günü geldi yumurtlama kanamam . Dünde peçeteye çok çok açık pembe leke geldi . İki kez yumurtlama yaşıyorum sanırım aranızda bu durumla karşılaşan var mı yumurtlamadan tam 10 gün geçmiş oluyor şu an .