Merhaba kizlar, esimde daha once genital sigil varmis yaktirmis. Su an 10 aylik bebegim var. Hamileligimde genital bolgemde sivilce gibi bi sey fark ettim ama sigile benzetemedigimden uzerinde durmadim. Fakat su an sigil olabilcegini dusunuyorum, ilk ciktigi zamanki kadar da kucuk degil cunku ve 2 taneler. Kadin dogum uzmanina gitsem bana ne verecek? Jinekologa mi yonlendircek? İlac veriliyorsa bu emzirmeye engel mi? Lutfen bana yardimci olun.