Fdnkvk ben 40+3üm; dün nstye girdim kalp atışı var hareket yok çıktı , korktum tabi haliyle🙈 Tatlı yiyip ikinci bir nst serüveni yaşadık hareket vardı... gece de baya hareketliydi. Son haftalara dair gözlemlediğim kendim adına gündüzleri uyku saatlerinin arttığı ve geceleri yada yemekten sonra anca hareket ettikleri. Oysa eskiden benim bebeğim gece gündüz habire hareketliydi... tam olarak yer daralmasından da değil bence; büyüdükçe uyku saatleri artıyor diye düşünüyorum