Bulutcuk bende gittiğimde istemediğimi söylicem, hastanedeki ebeyle konuştum az önce çatı muayenesi gereksiz birşey dedi, doğum esnasında veya hemen öncesinde bakılması gereken birşey dedi, doktorlar sezaryen yapmaya bahane bulmak için erkenden çatı muayenesi yapıyorlar dedi, hatta geçen hafta sırf doktoru bu şekilde yönlendirdi diye sezaryen olan biri olmuş hastanede. Bende ebeyi haklı buldum açıkcası