Burcak93 Merhaba arkadaşlar 23 haftalık hamileyim bebeğimin cinsiyeti kız. Yok denecek kadar az hareketliliği var 4, 5 gün önce detaylı usg de Bi sorun yoktu dünden beri tedirginim acaba sizde bebek hareketliliği nasıl?