Doktorum amniyotik bant gördüğünü söyledi kontrol altında tutacağımızı söyledi kanamam olup olmadığını sordu olmadı kanamam şimdilik sorun yok gibi konuştu bi kaç kere sormama rağmen ne olduğuna dair çok da bir bilgi vermedi normal de herşeyi yarım saat anlatırdı. İnternetten baktığım da hiç iyi şeylerle karşılaşmadım 😔