busepp bugun yayla çorbası yapiyim dedim içine yumurta koyuyoruz terbiyesi icin belim cok agrıdı tam fokurdatmadan yani tamamen kaynamadan kapattım altını bi kase içtim bir şey olur mu? 28+3 hamileyim 😭