Elmasecrin2 benimde kasık ağrım çok olurdu şuna 16 haftalığım hala daha ara ara olur. ☺️Öyle dayanılmayacak şiddette değildi tabi adet ağrısı gibiydi. Rahim genişlediği için normalmiş. Dayanılmayacak kadar ve Kanama olmadığı sürece sorun yok demişlerdi ama yine de içini rahatlatmak adına doktoruna da sormalısın 🙏🏻