Kubrarslann iki kere yaşadım bu durumu. 10 haftaya kadar bekletip, sonra kürtajla almışlardı bende. Şu an 3. hamileliyim. 23 haftalık olduk. Üsülme. Her kesin başına geliyor son zamanlar. Allah hayırlısını versin. Olur da eğer kürtaj olursa, kürtajdan 2 ay sonra muhakkak genetik tahlil yaptır. Bende kan pıhtılaşması çıktı, o yüzden gelişme olmuyordu. Şimdi göbekten iğne yaparak geldik sağlıkla buralara. Allah yardımcın olsun