humakusum ayy sagol canım ne güzel beni hatırlayıp bi hal harır sorman Allah razı olsunn 🤲🏻🤗🥰 cok sevindim 31. Haftayı gectin ya geriside gelir inşAllahh hep dua ediyorum bekleyen herkese Rabbim evlatlarınıza saglıkla sıhatle kavusmayı nasip etsin inşAllah 🤲🏻🤲🏻 İyiyiz hamd olsun 8 gün kızım surdu 10 gün oglum durdu canım en zor sürecti diyebilirim Rabbim her bebege sifa versinn inşAllahhh 🤲🏻🤲🏻 Hep dua ediyorum kimseye 1 saatte olsa o kötü hissi yasatmasın inşAllahh 🤲🏻