Nurayabu doktoruna sor istersen belki gaviscon falan verir. Benm reflüm var mide ekşiyip yanmam oluyor ev yoğurdu ve muz yiyorum bazen de soğuk çay bardağının dibinde sütü içiyorum o şekilde cebelleşiyorum. Acı ekşi baharatlı ağır yağlı yapay yemekler yememeye çalış az az sık sık ye düzene girecektir benm girdi şükür 37.haftadayım ilaç kullanmadım hemde. Geçmiş olsun ❤️