Hanımlar merhaba yaklaşık 23 gün kadar önce laparoskopi ve histereskopi oldum.. Operasyon sonrası bu ilaçları aksatmadan kullanmam gerektiği söylendi rahimi desteklemek amacı ile verilen bir hormon tedavisi imiş.. Ameliyat sonrası hemen içmeye başladım cyclo progynova 21 adet kullandım bitti diğer hapı 10 gün içtim 18 gün ara verdim tekrar 10 gün kullanacağım.. Cyclo progynova da 7 gün ara verip ikinci kutuya geçececğim.. 2.Adet olunca da tüp bebek için direk tedavi başlanacak hastaneye gideceğim yani tekrar.. Operasyon sonrası adetim gecikebilir diye düşünüyordum ki gecikti.. Persembe günü bir damla kan gelmiş adet geliyor sandım ama maalesef gelmiyor.. Adet olup biter ya hani son günler durup durup kahverengi akıntı gelir bitti bitiyor dersin işte öyle durumdayım şu anda çok çok az kahverengi geliyor ama baya az... İki gündür bu normal mi? Normal adet olmayacak mıyım bu ay? Bilenler var mı? Ne yapsam sizce doktora gitmem gerekir mi? Lütfen yardımcı olun bana... 💖