selam kızlar hamilelik nasıl gidiyor? biz dün 21haftalık olduk🤰🏻💐 2gün önce de dk kontrolümüz vardı dk hersey yolunda dedi ama ben hala net olarak hissetmiyorum hareketlerni, yada benmi anlamıyorum bilmiyorum ki? nasl oluyo ne hissediyosunz? böyle bazen baloncuk patlar gbi bise oluyo ama ben anlayana kadar tekrarı gelmiyor, böyle net tekme hissetmeyi bekliyorum sanırım, nasl oluyo nasl anlıyosunuz anneler anne adayları beni aydınlatsanız🤦🏻♀️🥰