Tesekkurler darisi sana olsun saglikla :) evet memnundum. Ebeler surekli kontrol ediyorlar ve onlarin talimatlarina uydugun ve zorluk cikarmadigin surece hic sorun olmuyor. Benim dogumum cok zordu ama buna ragmen beni cesaretlendirdiler surekli. Hastabakicilar bile sefkatle yaklasiyorlar. Afedersin altimi bile temizlediler ıkınma aninda hersey oluyo cunku 🙈 doktor dogumda sıkıntı olmadığı surece kontrol etmiyor. Benim dogumumu doktorum yaptırmak zorunda kaldi ama ebeler gayet profesyonel bir sekilde dogum yaptırıyor.