Damla123- 18+2 hamileyim ara ara hareketlerini hissetmeye başladım. Sabah ayakta hapşırdım hapşırığımla kasıklarıma sancı girdi 15-20 saniye o zamandan beri hiç hissetmiyorum normal mi böyle olması. Devamlı hareket edemez tabiki ama panik oldum
Zeyk Damla123- oho benim hapşirigimi valla mahallenin başında ki insanlar bile duyar o kadar sesli ve şiddetli olur hiç kasma kendini herşeye de evham yapma rahat ol uyuyordur canım benim
Sermec Damla123- canım bebek hareketleri 25 e kadar düzensiz olur hele senın haftanda 3 gün bıle hareket hissetmeyebilirsin ben 22 haftada 2 gün hiç hissetmemiştim şimdi 28+3 haftalık hamıleyım 25 Ten sonra her gün düzenlı hissetmeye başladım boşuna stres yapma