Faatmaace İyi günler 30+4 haftalık olduk ama daha önce olmayan şekerim sınırda çıkmaya başladı bu hafta diyete başladık düşmezse insülin kullanmaya başlarız dedi bu durumu yaşayan var mi nelere dikkat ettiler ne yaptılar