tgbactn Selam kızlar. 36 haftalık hamileym ve bi kaç haftadır boğazımda yanma oluyor, baharatlı yememeye dkkat ediyorum, böyle durumu yaşayan var mı acaba
tubikk044 tgbactn yemek borusunda oluyor değil mi yanma bende aynı dertten müzdabim hemde 3.aydan beri reflüden canım o midem yanmıyor ama asit boğazıma geliyor arkasından öksürük fln tutuyor gaviscon kullanıyorum kaç şişe bitirdim bilmiyorum en son birde hap verdi dr o daha iyi geldi iki güne bir içiyorum
ant2602 tgbactn bende de son bir aydın var reflü dedi doktor hurafelerde bebek saçlı diyor 😂şurup verdi onu kullanıyorum ama tadı iğrenç hemen su içiyorum tadını almamak için.
Gulbebek tgbactn benim de çok kötü olmayanbaşladı sanki zehir içmişim gibi cayır cayır yandı midem ve boğazım. Eczaneden caviscon şurup aldım dünya varmış gözüm açıldı şükür iyi geliyor
Bayrakoglu69 tgbactn ah ah aynı dert bende de var. Geceleri zulüm oldu resmen yatamıyorum yediklerim Boğaz’ıma diziliyor , ateş gibi yanıyor Boğaz’ım 28. Haftadayız . Bende kalkıp bir bardak soğuk süt içiyorum baya rahatlatıyor uyuyorum hemen 👏🏻👏🏻