Babyyyy Arkadaşalar 19 haftalığım vajinamda batma ağrı hissediyorum ara ara aranızda yaşayan varmı kötü birşey olabilirmi
Emren Babyyyy bendede var 5 haftalık hamileyim üstüne birde sigara içiyorum ama baya azalttım onunda stresi var üstümde ama normalmiş yerleşme ağrısı deniyor
Kbrakbra Babyyyy 16. Haftadayım 1 haftadır bende de var ama doktor protestosuna başladı riske atmamak icin