Kızlar 37 haftalik hamileyim. Nişanım geldi bebeğim dogum pozisyonunu aldı hafif sancilarim var. Açilmam hiç yok ve bebegimin hareketleri çok düştü. Gece acile gittim seeum yaptilar biraz hareketlendi. Ebe kendini hiç yorma hareketleri takip et dedi. Böyle bisey yasayan oldu mu? Neden hareketleri azaliyor olabilir ki çok endiseleniyorum.