Kirmizibaslikli Kızlar 22. Hafta detaylı usg de bebegi besleyen sol damarda yavas kan akışı tespit edildi şimdi 29 haftalıgız tekrar bakılcak tavsıye ediceginiz bi yer var mı anadolu yakasında gidip memnun kaldıgınız veya aynı sorunu sizde tespit eden bi uzman
Meeerveunal Kirmizibaslikli aynı sorun bende de çıkmıştı detaylı da 32. Haftaya kadar corasprin kullandım çok şükür hiçbir gerilik olmadı bebekte gayet hızlı kilo aldı hatta çok büyük bi problem değil takma kafana
Emos_64 Kirmizibaslikli Bende de oldu canım 36+2 haftalığım bebeğimin kilosu 34 haftayla uyumlu ve damardaki dirence bağlı asimetrik gelişim geriliği oluştu 3 günde bir kontrole gidiyoruz. Doktorum bebeğe giden kan akışı tamamen kesilmediği sürece sorun yok dedi Allah hepimize sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah 🙏🏻
Kirmizibaslikli Meeerveunal Takıyorum ister istemez 😔 doktorda birinde oldugu icin cok sıkıntı degil dedi ama benim stres yaptıgımı görünce tekrar baktıralım dedi