Merhabalar, dün geceden beri gözüme uyku girmedi. Diz kapaklarım, bileklerim, yüz kemiklerim bile sızlıyor. Doktoruma yazdım, gribal enfeksiyon başlangıcı olabilir, ateş olursa muhakkak gel dedi. Bu arada 32.haftadayım, sizde de oldu mu hiç böyle bir şey, olduysa nasıl rahatladınız acaba😞