Necla28 Kizlar 2. Gebeligim ilk gebeligimde cook mide bulantisi cektim hep hastanelerdeydim bulantılardan sürekli ağlıyordum su dahi icemiyordum düşünün. Suan 5+6 olduk ama tik yok sabahlari cok acıkmış uyaniyorum sizde durumlar nasil yada henüz çok mu erken bilemedim enson kese yeni oluşmuştu 5+1 de henuz bebis yoktu acaba ondan dolayi mi yoksa gebeligimde sıkıntı mı var acaba
YagizAsyaMom Necla28 sanırım henüz çok erken benim oğlumda hiç bulantı olmadı. Salı günü öğrendim tekrardan gebe olduğumu bakalım bunda olacak mı her gebelik bir olmuyor çünkü
Defdef Necla28 sıkıntı olduğunu düşünmüyorum her hamilelik aynı belirtileri göstermez benimde hiç miğdem bulanmadı çok şanlısın güzel bir hamilelik geçiriyosun ❤
Ponciginannesi_ Necla28 kızzz maşallah ne güzel iştee 😂 ama 6 haftadan sonrada başlayabilir söyliyim 😂😚
Gamzegrgl Ben 23.haftadayım bir kez bile midem bulanmadı bazı hamileliklerde bulanır bazısında bulanmazmış normal yani ilk olması ya da 2. 3.olması da birşey değiştirmez, ama sizin gibi ilk dönemler benim de iştahım çok açıktı 🤭🤗
Necla28 YagizAsyaMom saglikla kucağınıza alın inşallah canım 🙏🙏 ilerleyen günler de bakalim neler olacak 💞💞
Necla28 Defdef şuan cok yeni oldugu icin degisir mi bilmiyorum ama ilk gebeligimde bulantidan cok cektim inşallah bunda bulanti yaşamam 🙏🙏💞💞
Necla28 Ponciginannesi_ 😂😂 ay inşallah başlamaz sanirim baslarsa çocuğumu alip anneme giderim bulantim boyunca orda kalirim
Ee_i11 Bende 13+1im daha hiç bulanmadı 3ayı atlattık sanırım daha da yaşamam bu yüzden şanslı görüyorum kendimi ama bel ağrım çok daha şimdiden.
Busimss Necla28 13 haftalığım hiç mide bulantım olmadı. Her gebelik farklıdır kötü düşünmeyin insallah hiç yaşamazsınız