Gencdijle Herkese selam, hamileliğiniz sırasında hangi sütü içiyorsunuz ve de öncesinde kaynatıyor musunuz ?
Salcali Gencdijle pınarı içiyorum yok kaynatmıyorum işitiyorum sadece..inek sütü soklanmadigi icin hamileikte pek tercih edilmiyo
Seymen1905 Gencdijle bu arada güzel bi post açmışsın teşekkür ederim bende hangisi daha iyi kim ne içiyo diye hep merak ederdim bende laktossuz içiyodum ama insan tereddüte kalıyodu iyi oldu bu😀
gizembas Ben de normal ambalajli sut tercih ediyorum hamilelikte daha guvenilir geliyor laktozsuz sutas aliyorum hem gaz da yapmiyor iyi oluyor
cerrah61 Laktozsuz süt içiyorum pınar denge var, Sütaş ın var bir de içim markasının var hangisini bulursam🧚🏻♀️ sindirimi daha kolay oluyor mideme dokunmuyor
Gencdijle Seymen1905 Evet biraz paranoyak oldum ben 🙃Yaptığım her şeyi diğer hamile arkadaşlar nasıl yapıyor diye merak ediyor ya da bir yerlerden teyit etme gereği duyuyorum
Misssimsek Süt icebildigim zamanlarda kendi sutcumuzden alıyorduk evde kaynayıp öyle içiyordum şimdi icemiuorum bende ev yoğurdu yiyorum
Birkucukkelebek Madonun keçi sütünü içiyorum. Pastörize cam şişede satılıyor. Günü geçtiği gibi bozuluyor yani gerçekten doğal. İnek sütü de vardır belki kendi çiftliklerinden geliyor sütler tavsiye ederim.