Arkadaşlar 2 gündür çok fena hastayım soguk algınlığı gibi bişey. Çok öksürüğüm var dün butun gün yattım ondan mı bilmiyorum ama bel ve sırt agrım oldu ama bugün daha iyi belim ve sırtım. Ve dün 3 defa afedersiniz kustum yine özür dileyerek söylüyorum ama yemyeşildi önceden de bu renkte oluyodu ama bu kadar çok olmuyodu bu beni korkuttu. Başka bi sebebi olabilir mi basınıza geldimi böyle ? Ve son olarak papatya ve rezene çayı aldırdım netten araştırdım içilebilir diyordu sizlerde içtiniz mi bi zararı varmı yokmu?