dilekslmn Merhaba güzel anne ve anne adayları ☺️ Hastane çantasına lohusa pijama seti sabahlık vs ne koydunuz? Nerden almalıyım ve neler gerekli neler gereksiz tecrübeli annelerden fikir almak istiyorum teşekkür ediyorum şimdiden ☺️
Ynmb dilekslmn merhaba ben deepend kilot lcvaikiki den bi gecelik özdilekten birtanede 3lü lohusa takımı aldım yeter bence normal doğum olacak inşallah
Mebos dilekslmn sabahlık uzun gecelik ve alt üst takım koydum depend alıp koyucam bir tane yelek koydum iç çamaşırı koydum o kadar
Erceyl dilekslmn ben post acmistim ya aldiklarim diye yardimci olur belki diye anlatayim canim simdi hastanede gelen giden bide foto cekimi olacak diye guzel pijama aldim bide evde gelen giden oldukca giydigim ev giyimide aldim onlari netten aldim ;) https://www.lohusam.com/ mali guzel urunlerin yuksek fiyati olanda var uygunuda var bak sonra gezerken lcw falan gordum uygun aldim bi kactane onlarida evde kimse yokken falan giyiyorum 2 yikamaya kaydi diz izi falan cikti lwc olanlarin yetismiyo yada ben camasira yetisemiyirum ;( sut akiyo cocuk kusuyo ;)
Gizoo dilekslmn özendim beyaz gecelik sabahlık aldım giymedim bile. Gece 10 da doğurdum ertesi gün gündüz çıktım hastaneden evde de hiç yatmadım. Bence kullanışlı bir gecelik ve pijama takımı yeterli olur. Ama sezaryen olursa tabii süslü gecelik sabahlık giyebilirsin. LCW ve SUWEN de güzel şeyler oluyor. Lcw daha uygun fiyatlı tabii ki.