Civcivim_34 giresunluyum ama almanyada yaşıyorum🙋♀️
gebeliğimi geçen yaz orda öğrendim ve 1 ay boyunca Ada hastanesinde Esra hanıma gittim memnun kaldım hatta tavuk dönerdende zehirlendim (Keşap’tan bişi yemicem daha)😞 Esra hanım acil müdahale etti saolsun Ve çok nazikti ne sordumsa cevapladı