Kızlar tatlı yersen şunun olur ekşi yersen şudur deniliyor ya hep ona pek inanmasamda ananem hamile olduğumu öğrendiğinden beri hep kızım göğüs ucunu bak eğer rengi koyulaşıyorsa kız bebek der. Kuzenlerime, kuzenlerimin hanımlarında gelinlerimize yıllardır hep takip ederlermiş ve daha hiç yanılmadı 5 torunda da doğru çıktı 😂 şimdide bana dedi ve bende de renkte koyulaşma olmuştu ve gerçekten doktor kızım olucağını söyledi 🥰 tabi inanıp inanmamak size kalmış ama bence var eskilerde yine bişeyler 😌