Arkadaşlar merhaba. Ben daha önce bi Kayıp yaşadım kürtaj oldum 7 haftalıktı kalbi durmuştu. Dün betam 146.9 çıktı sevindim iğne kullanmam gerekiyor diye hemen doktora gittim ama kese gözükmedi perşembe(4 gün sonra) gel dedi.. Birde daha önceki muanelerde olmayan bi kist çıktı. 3 cm küçük bir kist bu dedi. Kese büyüdükçe yok olur dedi. Ama çok korkuyorum