ffckizannesi Ya cinsiyete kiz gibi dedi ama hazirlik yapmayin dedi su an sabirsizlaniyorum ve hareketlerini merakla bekliyorum sizin icinde zaman gecmiyoe mu ben gunler ilerlemiyor sanki
Merve6475 ffckizannesi bizde 14+6 yız ikizlerimle 13. Haftada ikiside kıza benziyo dendi dün yine gittim ikiside kız dediler 🥰daha hareket hissetmiyorum suan
ffckizannesi Gul-21 ozele gidiyorum ama burda dogumbyaomayacagim istanbulda emseyde dogum yapicam su an urfa da sadece kontroller icin gidiyorm ama doktorumdan cok memnunum annemin gelme sansi olsa bu doktorda dogururdum
ffckizannesi Merve6475 hareket icin erken diyorlar ilk gebelikse anca 20. Haftalarda ama heyecan dorukta o tekmeleri hissetmek istiyorm her gecen gun kendimi daha hamile hissediyordum zayifim daha karnim cok degil. Senin ikiz olduğu icin karnın vardir
Merve6475 ffckizannesi ayy evet karnım cıktı benim ya zaten zayıf bi insan degildim ama daha da cıktı karnım😁
MerveAkty Bana da kiz denildi 13+2de prensesim olacak💜 ben hazirliga 5.ayin sonunda baslicam kiyafet vs ye 7.aya kadar bitirmeyi düşünüyorum
ffckizannesi Prenses001 az kalmis ins ben 30 unda gidicem bakalm ne dicek hazirlik yapmiyorm ama annemlee duramiyorlar
ffckizannesi Gul-21 evet oyleymis ama beni cezbeden hastahanenin konforu hemsire ilgisi ve doktorunun cok tutulmasi bakalm hayirlisi anlasabilirsek begenebilirsem
Gunesaydeniz 15+6 haftalığız biz kızlar. 12.haftalıkken cinsiyetimiz belli oldu. Erkek daha erken belli oluyor sanırım.
Naciye1303 Bende 12+3 iken ikili taramada öğrenmiştim erkek olduğunu 2 hafta sonra sonucları almaya gittiğimizde tekrar baktı erkek dedi şimdi 15 haftalığız ama hazırlık için erken olduğunu düşünüyorum 😊💙🤰🏻
ffckizannesi Merve6475 karnin olunca varliklarini daha iyi hissedersin ben sabah uyaninca nerde acaba cocuk diyorum dumduzzz karnim
ffckizannesi Prenses001 saglikli olsunlarda . İns sagsaglim kucaginiza alirsiniz . Hepimiz aliriz insallah
ffckizannesi Erkeklerin aynen daha cabuk belli oluyo ama kiz dediklerine sonradan erkek diyebiliyorlar kiz icin 16 ya kadr bekliyorlar genellikle . Ben 17 haftalikken bidaha gidicem kesin bisey der elbet