1.5 senelik evliyiz ve çok bebek sahibi olmak istiyoruz. Ben kadın hastalıklarına gittim herangi bi sıkıntı görmedi. Eşime sperm testi yaptırdık ondada sıkıntı yok.
şimdi gene başka bi doktora gideceğim. Adetliyken mi gitsem daha sağlıklı temizken mi.
aklımda da
Rahim filmi
Hormon testi
Hsg testleri yaptırmayı düşünüyorum