Merhaba hanımlar. Doğum yapacağınız yada yaptığınız hastanelerin 2020 güncel doğum fiyatlarını öğrendiniz mi? Burada paylaşırsak belki değerlendirme şansı olanlarımız olur. Ben ilk doğumumu 2018 Mehmet Toprak Hastanesi’nde (ist-maltepe) yaptım. Sezaryen 3500₺ ödedik. 2. Doğumum mayısta Medical Park(ist-pendik) planlıyorum. Yeni fiyatı 5000₺ olmuş normal sezaryen farketmiyormuş.