ozgens Merhaba anneler,köyden süt getirtiyoruz haftada bir. Salı günü geldi.bugun sabah bozulmuştu.her sabah bir bardak içiyorum.bozulmadan 1 hafta nasıl muhafaza edebilirim ?buzluga atmak dışında başka bir yöntem var mı acaba?
Hasret-38 ozgens sütü kaynat cam şişeye köy uzun süre bozulmadan dolapta duruyr Dört beş gün en fazla bn öle yapiyrm
mervebkb ozgens Ben de köyden getirtiyorum, sütün hepsini iyice kaynatıp hava geçirmeyen tupper sürahiye bırakıp her gün birer bardak içiyorum bozulma olmuyor 👍🏻
ozgens Hasret-38 sonra ısıtıp mı içiyorsunuz ? Cam şişeye koydum daha önceden ama gene birkaç gün sonra sabah kaynattıgımda süt kesildi. Yani bozulmuştu .
ozgens mervebkb hımm ben bi sorayım bunu . İçmeden önce sütü ısıtıyor musunuz? Bazen bozulduğu tadından anlaşılmıyor ya o yüzden soruyorum.
Hasret-38 ozgens ben iki yaşındaki kız kızım için yapiyrm içecegi zman birer bardak isityrm bir sıkıntı olmdi ama çok uzun sürede beklerse eksit
mervebkb ozgens Hayır ısıtmıyorum zaten en fazla 5-6 günde bitirmeye çalışıyorum bozulmuyor o yüzden ama emin değilseniz ısıtıp bakabilirsiniz bozulup bozulmadığına
Smile0 Bende hazır içmiyorum o yüzden alıp dolaba koyarım . Kaynadıktan sonra hemen ocağı kapatma bir süre daha kaynasın. Daha sonra sıcak bir şekilde kavanozlara koyuyorum biraz ılındıktan sonra da dolaba koyuyorum. İçeceğim zaman ısıtıyorum bu şekilde uzun zaman kullana biliyorum.