Dkk Kbraozak benim doktorum 22. Haftada bakacağını söyledi . Kendisi bakacak gerek görür ise periantrllojiye yönlendirecekmiş
Sibelilhami Kbraozak 18 ile 24 hafta arası çektirmek gerek doğru ideal 22 hafta diyorlar ama bana 24. Haftaya verdiler günü 🙃😏😏
Sueda29 Dkk canm benim doktrmda kendisi baktı.sonrada dediki bebekte bi sıkıntı yok göremedim.ama istersen detaylıya gidebilirsn sen bilirsin dedi .kafam çk karışık