Arkadaşlar merhaba. Devlet memuruyum ben. Şimdi 8 hafta doğumdan önce 8 hafta doğumdan sonra iznimiz var. 32de çalışır raporu alarak 37ye kadar çalışabiliriz. Ben çalışır raporu alıp 36 da doğum yapsam 8 haftalık doğum öncesi iznim, doğum sonrasına aktarılır mı? Yada şöyle sorsam doğum öncesi tüm 8 haftayı doğum sonrasına aktarabilir miyim