Minikkus098 Aydeniz09 hiç kimse canım ben oranın taraftarı değilim sadece sezeryan doğum yapıyorlar eğer imkanın varsa denizliye git
Prensesinannesi_ Aydeniz09 eray ulu canım ben ailem nazillide yaşıyor ben bodrumdayım arkadaşlarım hep ona gitti
Aydeniz09 Minikkus098 ya normalde farkı şehirdeyim 15 günlüğüne geldim. Yolculuk yaptım 13 saat kontrol için bir kerelik gözükeceğim sadece.
Yaseminalsan Prensesinannesi_ Prensesinannesi_ benimde ailem nazillide bodrumda yaşıyorum☺️ Bodrumda kime gidiyorsunuz acaba doktor olarak?
Yaseminalsan Prensesinannesi_ ben aybala hanıma gidiyordum ama artık gitmiyorum Nazilli de referans hastanesinde Ercan beye gidiyorum. Memnun musunuz Şermin hanımdan?
Prensesinannesi_ Yaseminalsan evet ben çok memnunum şermin hanımdan başkasına kesinlikle gitmem tavsiye üzerine gitmiştim çok memnun kaldım şiddetle tavsiye ederim herkese nazillide mi doğum yapacaksın
Yaseminalsan Prensesinannesi_ öyle görünüyor ailem orada herkes o yüzden buraya taşımakistemiyorum hepsini. Allah yardımcımız olsun sağsalim kucağımıza alalım inşallah 🙏🏽
efsanemel Ben referansta Esra uslana gidiyorum normal doğum taraftarı bu yıl yeni geldi hastaneye. Doğum yapan arkadaşlar memnun olduğunu söylüyorlar