Ozgee11 ya ben şöyle duydum doğum parasını devlet çalışmayan annelere de veriyormuş ne kadar doğru bilmiyorum ama 🤗 ben nikahtan 20 gün sonra istifa ettim mobbing uyguladılar mecbur kaldım. 😌 birde yetişkin yoğun bakımda çalışıyordum ; çıkmasaydım bile kaldırmazdım orada çalışmayı herhalde enfeksiyonlu ortam malum 🤔 siz peki 🤗