Hahhsueoe Merhaba kızlar bugün tam 12 haftalik olduk yarin doktor kontrolumuz var sizce cinsiyete baksa görebilir mi 12+1 de 😊
sonsuzmasalim Hahhsueoe görse bile henüz küçük olduğu için yanılma payı olabilir, bir dahaki kontrolünü bekle🤗
duygusm Hahhsueoe Tahminini söyleyebilir tabii ama 16’ya kadar yanılma payları biraz yüksek oluyor. Aklınızın bir köşesinde olsun 😊
Hahhsueoe Ayseyucel33 hiimm ben 11 de tahmin istedim pazartesi günü ama ama bana 12 haftalik olsun pazar gunu gel bakalim dedi😊
Ayseyucel33 Hahhsueoe erken öğrenmek güzel tabiki ama yanılma payı çok büyük bu yüzden hayal kırıklığına uğramayı istemem şahsen. Ayrıca bana sorarsanız cinsiyet hiç mi hiç önemli, değil sağlıklı olsunlar da bebeklerimiz 🙏